Naše webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení a přizpůsobení vašeho zážitku a k zobrazování reklam (pokud existují). Naše webové stránky mohou také obsahovat soubory cookie od třetích stran, jako je Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Používáním webu souhlasíte s používáním cookies. Aktualizovali jsme naše Zásady ochrany osobních údajů. Klikněte prosím na tlačítko a zkontrolujte naše zásady ochrany osobních údajů.

Luxusní šperky za hubičku: Cartier a jejich klenot za chybnou cenu

cartier

V prosinci loňského roku si Mexičan Rogelio Villarreal na stránkách společnosti Cartier všiml luxusních náušnic, které byly nabízeny za pouhých 237 mexických pesos (asi 13 dolarů či 300 Kč). Jednalo se o náušnice z 18karátového růžového zlata lemovaného diamanty, které měly mít hodnotu přes 300 000 korun, ale kvůli chybě na stránkách byly nabízeny za zlomek této částky.

Právní tahanice a obrana spotřebitele

Rogelio objednal dva páry náušnic a vzápětí jej kontaktovali zástupci Cartiera, kteří chtěli transakci zrušit. Aby zmírnili situaci, nabídli mu láhev šampaňského Cartier Cuvée a kožený předmět jako gesto. Rogelio odmítl a rozhodl se pro právní cestu. V podmínkách prodeje společnosti našel možnost obrátit se na Úřad federálního prokurátora pro ochranu spotřebitele, což také udělal.

Právníci vyjadřují Rogeliovi naději na úspěch, jelikož mexické zákony jsou nastaveny k silné ochraně spotřebitele. Případ se také stal populárním v médiích, což vedlo k tomu, že mexičtí politici se nabídli, že mu pomohou zprostředkovat dohodu se společností Cartier.

Čtěte také: Lidl Překvapuje: Velké Slevy po Snížení DPH

Luxusní šperk z Cartier dorazil

Navzdory tomu, že právní řízení stále probíhá, Rogelio minulý týden obdržel zásilku s náušnicemi. Na sociální síti X (dříve Twitter) se vyjádřil s nadšením a uvedl, že šperk je určený pro jeho matku.

Další vliv na spotřebitele

Případ Rogelia Villarreala s chybně označenými náušnicemi od Cartiera zdůrazňuje význam ochrany spotřebitele v digitální éře. Tento incident může motivovat další spotřebitele k obezřetnosti při nakupování online, stejně jako k důkladnému prostudování podmínek prodeje. Rovněž poukazuje na nutnost důsledných kontrol u firem, aby se podobné chyby neopakovaly a aby důvěra spotřebitelů v elektronický obchod byla zachována.

Zdroj: seznamzpravy.cz

Od Leona Páralová

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Související příspěvky