Naše webové stránky používají soubory cookie ke zlepšení a přizpůsobení vašeho zážitku a k zobrazování reklam (pokud existují). Naše webové stránky mohou také obsahovat soubory cookie od třetích stran, jako je Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Používáním webu souhlasíte s používáním cookies. Aktualizovali jsme naše Zásady ochrany osobních údajů. Klikněte prosím na tlačítko a zkontrolujte naše zásady ochrany osobních údajů.

Zákazníci Lidlu v České republice zuří: Akční nabídky neodpovídají skutečnosti

Nedávná vlna nespokojenosti zákazníků zasáhla populární obchodní řetězec Lidl v České republice. Zákazníci se zlobí na to, co vnímají jako nespravedlivé praktiky, pokud jde o způsob, jakým jsou akční nabídky řetězce zobrazovány a skutečně zásobovány.

Případ robotické sekačky

Jedním z příkladů, který vyvolal velkou debatu na sociálních sítích, byla nedávná nabídka robotické sekačky pod privátní značkou Lidlu – Parkside. Zákazníci tvrdí, že ačkoliv byl tento produkt široce inzerován, jeho skutečné množství v prodejnách bylo daleko od očekávání.

Jedna zákaznice popisuje svou zkušenost tak, že přišla do prodejny hned po otevření, jen aby zjistila, že v regálu, kde měla být sekačka, byl už jen cenový štítek.

Problémy se zásobováním?

Podle některých zákazníků to není jediný incident tohoto typu. Na internetovém serveru VašeStížnosti, kde zákazníci sdílí své zkušenosti s různými obchody, je možné nalézt řadu stížností, které se týkají právě tohoto problému v Lidlu.

Zákazníci se ptají, zda je toto záměrná taktika ze strany obchodního řetězce, nebo se jedná o chybu v zásobování.

Vyřešení problému

Bez ohledu na příčinu těchto problémů vyzývají zákazníci Lidl, aby změnil své postupy, aby lépe odrážely skutečný stav skladových zásob. Zákazníci požadují také odškodnění za náklady, které museli vynaložit na marné objíždění prodejen.

Lidl zatím na tyto stížnosti neodpověděl. Ale pro zákazníky je jasné, že současný stav je pro ně frustrující a neudržitelný. Pravidelné akce a slevy jsou důležitou součástí modelu obchodního řetězce Lidl a významně přispívají k jeho atraktivitě.

Pravidelná záležitost?

Při pohledu do historie se zdá, že problém není ojedinělý. S různými typy zboží se opakovaně vyskytují stížnosti na nedostatečnou dostupnost zboží, které bylo inzerováno v akčním letáku. Otázkou je, zda tento trend může ohrozit důvěru zákazníků v obchodní řetězec.

Je důležité, aby obchodní řetězce jako Lidl, braly tyto stížnosti vážně a pracovaly na zlepšení svých zásobovacích řetězců a komunikace s veřejností. Konkrétně by měly být přezkoumány strategie zásobování, aby se zajistilo, že zákazníci mají přístup k inzerovaným produktům.

Pokud jde o budoucnost, zákazníci doufají, že se situace zlepší a že jejich frustrace bude řádně vyslechnuta a adresována. Jen čas ukáže, jak se Lidl vypořádá s touto výzvou a jak to ovlivní jeho pověst mezi českými zákazníky.

Zdroj: mix24.cz

Od Power Magazine

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Související příspěvky